Bestellingen

Antwoorden op vragen over het annuleren van bestellingen, ontvangstbevestigingen en bestellingen die mis zijn gegaan.

Hoe annuleer ik een bestelling?

Als je de bestelling niet meer kan ophalen, dan kun je zelf de bon tot drie uur voor de ophaaltijd annuleren. Dit kan alleen tot drie uur van te voren zodat we het eten weer beschikbaar kunnen maken voor een ander die voedselverspilling tegengaat!

Wat moet ik doen als ik geen bestellingsbevestiging heb ontvangen?

Kijk voor de zekerheid in de ‘spam’ folder van je mail. Nog steeds niet gekregen? Stuur ons een mailtje naar [email protected], dan zorgen we dat het opgelost wordt.

Wat moet ik doen als ik wel een bevestigingsmail heb gekregen maar de bon niet in mijn app heb?

Dit kan soms gebeuren wanneer bijvoorbeeld de verbinding verbreekt tijden het betalen. Dit betekent dat er geen geld van is ingehouden, maar dat je wel opnieuw de bestelling moet plaatsen als je een Magic Box wilt ophalen.

Wat moet ik doen als mijn bestelling is misgegaan maar het bedrag wel gereserveerd staat op mijn betalingsaccount?

Dit kan wel eens voorkomen, maar wij hebben dan natuurlijk geen recht om dit bedrag te claimen, dit wordt automatisch weer door jouw bank vrijgegeven. Hoe lang dit duurt is afhankelijk van jouw bank.