Algemeen

Antwoorden op vragen over het vergeten van je inloggegevens, problemen met de app, iDEAL en hoe je ervoor kan zorgen dat er meer locaties bij jou in de buurt komen.

Hoe kan ik er voor zorgen dat meer locaties in mijn buurt zich aansluiten bij Too Good To Go?

We moedigen altijd onze gebruikers aan om locaties uit te nodigen voor Too Good To Go. Wanneer een locatie mee wil doen, hoeven ze alleen maar een mailtje te sturen naar [email protected] en dan nemen we zo snel mogelijk contact met ze op.

Ik ben mijn username en/of wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Klik op ‘wachtwoord vergeten’ dan krijg je automatisch een mailtje met jouw informatie. Als het nog steeds niet werkt, stuur dan een mailtje naar [email protected], dan helpen we je gelijk. Zorg dat je ons een mailtje stuurt vanuit het account waarmee je ook een account bij Too Good To Go hebt aangemaakt.

Ik heb veel problemen met de app- netwerkproblemen, geen restaurants beschikbaar, geen betalingen kunnen doen etc.

De meeste van deze problemen kunnen opgelost worden door simpelweg de app verwijderen, je telefoon opnieuw op te starten en dan de app opnieuw te installeren. Het kan ook zo zijn dat de bank Too Good To Go niet vertrouwt en daarom de betaling blokkeert. Dan zul je de bank moeten bellen. Wanneer het niet helpt neem dan contact met ons op.

Ik wil graag met betaalrekening/ iDEAL betalen.

Momenteel hebben we nog niet de optie om met iDEAL te betalen, we zijn wel hard aan de slag om dit mogelijk te maken en dit kun je ook zeker verwachten. Ondertussen kun je jouw betaalrekening koppelen aan PayPal en zo die lekkere Magic Box reserveren! Of betalen met CreditCard.