De magie van een verrassing

Toen we kinderen waren, hielden we van verrassingen. De zenuwen in aanloop naar je verjaardag of pakjesavond hadden een hypnotiserend effect op ons als kind. Veel merken hebben hun marketingstrategie hier omheen opgebouwd. Denk bijvoorbeeld aan Kinder Surprise en de Happy Meals van McDonalds. Ook op tv zien we graag programma's met mensen die verrast worden of mensen die hun droomwens in vervulling zien gaan, waarvoor dank Henny Huisman en Robert ten Brink! Iedereen wordt enthousiast bij het zien van een ingepakt pakketje waarvan je niet weet wat erin zit. En iedereen vindt het leuk om verrast te worden door je vrienden en familie op je verjaardag, of om ergens naartoe te vliegen zonder te weten waar je gaat landen. Kortom, er is (bijna) niemand die niet van verrassingen houdt.


Bij Too Good To Go is voedselverspilling ook altijd een verrassing. Het is een nieuwe ontdekking van nieuwe producten bij een misschien ook wel voor jou nieuwe locatie. Met fonkelende ogen sta je te wachten totdat je eindelijk de inhoud van je Magic Box kan bekijken.



Juist doordat de inhoud van de Magic Box verrassend mag zijn, is het bestrijden van verspilling gemakkelijk in te richten voor deze locaties. Maar het is wel belangrijk dat het voor jou ook aanlokkelijk is en blijft! Daar sturen we op aan. Laat het toe om nieuwe producten te ontdekken en laat je verwonderen door dingen die je anders misschien nooit gekocht zou hebben, zeker weten dat je positief verrast wordt! En deel deze verrassingen vooral met ons door ons te taggen op social media. We zijn benieuwd naar de inhoud van jouw geredde Magic Box!

Marieke Graat

Download de app

Houd je van lekker eten, ben je nieuwsgierig en zet je je graag in tegen voedselverspilling? Download de app en doe mee!

App StoreGoogle Play